Student Bio

Monday 2 April 2012

Aku Bio Syahmi

Blog ini ditubuhkan untuk aku meluahkan pendapat, share ilmu-ilmu biologi aku, dan yang penting, this blog is all about me....

 Korang semua boleh panggil aku dengan panggilan manja Bio. Kenapa BIO? Sebab aku belajar dalam arus biologi.. *susah-susah pulak  korang nak pikir sebab-sebab yang pelik-pelik dan tak logik, biar aku jer bagi jawapan*

Umur? yang kenal, tau la umur aku.. yang tak kenal, cuba-cuba la berkenalan. aku masih baru dalam penulisan blog, tapi aku akan buat se-menarik yang mungkin untuk bacaan masa lapang korang.

Status? Of cos aku akan kata bujang dan belum berpunya.. kalau aku kata dah berpunya pun bukan korang nak percaya... dunia blogger... ada yang benar dan ada yang palsu... HAHAHAHA..

Tahap kehenseman? dari 0-10, aku pilih kosong.. =.=''  orang kata lebih rendah nilai yang diberi, merujuk kepada tahap kehenseman yang tinggi... OHSEM!!!! ^_^


tak perlu susah-susah nak cerita lebih-lebih, nak tahu lebih lanjut, emel jer aku...

bios logos everybody~~

No comments:

Post a Comment