Student Bio

Sunday 8 April 2012

7/4 Allah selamatkan Kamu, Happy birthday to you, Selamat hari jadi.. ^_^

Assalamualaikum



Helloooo kepada semua pembaca...

Tahukah anda?? Bahawa semalam adalah birthday aku? kompem semua lupa.. keh3..
tak sia-sia hide tarikh lahir kat FB.. nak tgk gak sape yang alert... hehe
tak perlu gusar.. Aku pun jarang ingat birthday orang, sebab tu aku tak kisah.. but then, masih ada insan-insan yang mengingati.. terima kasih sebab sudi SMS. Apatah lagi SMS dari orang yang aku tak jangka.


Birthday aku kali ni dimulakan dengan penuh rasa bersyukur apabila tepatnya jam menunjukkan jam 12malam. Pastu terus tido.. *nak hadiahkan rehat secukupnya kat badan*.  Pagi tu aku start dengan aktiviti bersenam *sbb join Healthy Loser, kalau tak mesti sambung tido lagi* buang semua lemak-lemak yang termampu.. Mana taknya, kalau menang dapat RM2000!!! *bleh simpan buat kahwin tau!*

waktu duk kat absolute fitness  tu *tempat berlangsungnya Healthy Loser*, lepas abis excersise la, aku pun check r phone aku.. tak sangka dapat sms wish birthday.. hehe thanks tau kepada orang tu..u already start the day wonderful!!! lovely ^_^


Abis jer Healthy Loser, aku g r keluar makan dengan krew-krew Healthy Loser *dah bersenam teruq-teruq tambah lemak balik*, tetiba ada sorang brader dari Surat Khabar Sinar Harian. Nak interview aku pasal pendaftaran mengundi pilihanraya.. dialognya macam ni :-

wartawan : " Bang, saya dari Sinar Harian, nak tanya abang kejap boleh tak?"
Aku : "Boleh-boleh. Ada apa bang?"
wartawan : "abang umur berapa?"
aku : "21 bang"
wartawan : "ok so abang dah boleh mengundi. Abang dah daftar mengundi belum?"
aku : "err.. saya baru cukup 21 hari ni bang".
wartawan : "oh yeke? so birthday boy la ni? Ok la terima kasih yer"

-wartawan tu pun blah .. *ingatkan nak wish birthday ke, nak bagi hadiah ke.. Hampeh*

Sambung balik perjalanan nak g makan. *pergi KFC Bro*
ingatkan nak beli la yang sedap-sedap *nak treat diri sendiri-forever alone*. Rupanya ada sorang brader krew Healthy loser tu nak belanja makan.. perghhhh rezeki mencurah-curah la pulak time birthday ni.. memang tak sangka sangat.. *dulu ada orang belanja KFC gak time birthday*. Memang puas la makan ayam KFC dua ketul plak tu.. tambah chezy wedges lak.. orang belanja lagi.. Memang betul-betul berbaloi-baloi.. *tak ingat dah healthy loser ke ape, yang penting perut berisi, orang belanja.. settle...

Balik dari sana, perghhhh badan rasa letih habis la.. sampai jer kat bilik, nampak katil macam nampak KFC.. tak sabar-sabar nak serbu!!  tapi nak tak nak, kena kemas katil dulu.. berserabut habis!! *tak sempat nak kemas.. hehehe*, pastu alang-alang dah rajin, kemas bilik skali... then, lena la sampai asar...zzzzzZZZZ
pastu dah mandi settle semua, maghrib hantar kawan g stesen bas *birthday boy pun kena jadi driver untuk kawan time cuti =.=''* pasni maybe aku dah boleh buka perniagaan penghantaran student pergi stesen bas time cuti keh3 >.<


Lastly the peak of my wonderful day!!

Kakak aku ajak keluar makan pas isyak, aku ok jer.. *kompem la orang belanjakan? memang murah la rezeki hari ni.. Alhamdulillah..* Kitaorang makan kat kedai ikan bakar *mana ntah tempat tu..* sampai-sampai jer, SURPRISE!!! birthday present!! Ya Allah... memang terkezut la.. aku bajet mmg nak makan jer... apekan daya.. beginilah rezeki dapat kakak yang pemurah dan penyayang.. Thanks Allah.. syukur sangat dapat kakak macam ni.. *bukan sebab dapat hadiah je tau!!! banyak lagi pengorbanan beliau* hadiahnya???

Hehehehe.. ^_^

Tadaaaaaaaaaaaa!!!!
Pakejnyer...tapi bukan itu saje.... ada lagi...
Haaa!!! Giler tak??!!!
ni la Overall birthday present aku hari ni.. hehehe thanks kak ^_^

Ni la birthday yang paling spesel untuk aku.. tak pernah aku sampai speechless... walaupun ni birthday dalam kalendar masihi, but still i was born on this day.. semua ni sangat-sangat bermakna dalam hidup aku...


THANKS to everybody!!!!! dan untuk korang semua, sebagai tanda terima kasih untuk selama 21tahun aku di beri peluang bernafas, aku doakan agar kalian sentiasa tersenyum bahagia.. senyuman  korang semualah yang sentiasa membahagiakan aku.. THANKS again.. ^_^


Nota Bio: tunggu birthday dalam kalendar Islam pulak 20 Ramadhan 1412 ^_^

6 comments:

  1. Replies
    1. tgk la kakak sape yang belikan... ^_^

      Delete
  2. ada tertinggal satu dalam tajuk tue...
    selamat hari tua...
    xda present2 untuk kamu..
    birthday da lepas
    lalalala

    ReplyDelete