Student Bio

Thursday 10 May 2012

We are a happy family

Assalamualaikum..




Dah lama Aku tak update blog... busy mmg busy, tapi skali skala, kena juga update untuk menjana minda..
This time around its about friendship.. well aku memang tak ramai kawan.. tapi siapa saja yang menjadi kawan aku, aku sangat-sangat menghargai mereka.. They are my world.. if other people treat them like a friend, i treat them like a brother...


well aku yang memang tak ramai kawan ni bukan tau sangat apa-apa yang nak di ceritakan mengenai friendship.. Tapi aku nak upload satu gambar ni yang menjadi kenangan dan masih aku simpan hingga ke hari ni...



Did u guys remember this pic? ^_^

aku pasti mereka masih terkenang akan gambar ini.. cuma tak tau diorang ada lagi ke tak gambar ni... kalau takde gambar ni.. cuba baca balik peringatan belakang gambar tu..




Hahahaha.. so sweat.... one fine day we well be reunite.... see u guys... im looking foward for our reunion again....


Nota bio: hargailah rakan-rakan anda.. ^_^

No comments:

Post a Comment